Sunday, February 20, 2011

Perfect i ich najnowsza płyta XXX

Siemka . ! Dziś głównym tematem jest najnowsza płyta zespołu Perfect pod tytułem 'XXX' .
Okładka płyty .

'XXX' to 7. studyjny album grupy Perfect . Zadebiutował na szczycie zestawienia sprzedaży płytowej OLiSu .
Płyta 'XXX' przejęła 1 miejsce od składanki 'Siesta 6 - Muzyka Świata - Prezentuje Marcin Kydryński', która jest obecnie na 2. pozycji . Płyta ukazała się 9 listopada 2010 r. nakładem wytwórni muzycznej EMI Music Poland . W ramach promocji do utworu 'Raz po raz' pochodzącego z tej płyty został nagrany teledysk .


Dna 8 grudnia 2010 r. album uzyskał status złotej płyty .
____________________________________________________________________
Mam nadzieję, żę miło się czytało ; D

1 comment:

  1. Nie przepadam za tym zespołem, ale także nic do niego nie mam. Czyli po prostu jest mi obojętny.
    Pzdr.;*

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D