Saturday, September 17, 2011

073. No wiem .

Hey .
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale w roku szkolnym nie mam, aż tak dużego dojścia do komputera . Mogłabym pisać z komórki, ale nie mogę się zalogować tam na bloggera . Może ktoś mi podpowie jak . ? Czy można w telefonie zmienić przeglądarkę . ? Jeśli tak to czy to jest darmowe . ? Jeśli nie znajdę sposobu, żeby pisać z fona to nie będę często pisała, bo nie siedzę przy komputerze prawie w ogóle . Nie bądźcie na mnie źli, albo coś . Naprawdę postaram się pisać, ale nie będzie to częste pisanie . 

Muszę już lecieć, bo muszę pomóc dziadkom na działce i zrobić kilka fotek na zajęcia artystyczne .

Cya ;*

2 comments:

  1. czekam na jakieś fotki ^^ .
    a co do telefonu to nie wiem ;)

    ReplyDelete
  2. nie wiedziałam, ze da sie przez telefon. ja też mam mało czasu, ale jakoś uwijam sie ze wszystkim i staram sie komentować i dodawać notki codziennie.

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D