Thursday, September 01, 2011

072. Początek

Hey .
Dziś początek roku szkolnego i nowego rozdziału w moim życiu  .
Rozpoczęcie było strasznie krótkie . Moja wychowawczyni wkręciła mnie do czytania notatki o 72 rocznicy wybuchu II wojny światowej .
Chciałabym dać wam zdjęcie na którym widać jak wyglądałam, ale że nie mam dobrego telefonu na stanie (a zdjęcia robię zazwyczaj fonem) więc nie pokaże . Jakoś od 5 powinnam mieć już telefon .
Co do nowego rozdziału w życiu to chodzi o to, że bez pana M. i innych chłopaków . Nie chcę się nimi przejmować tylko zamierzam cieszyć się życiem .

A Wy . ? Macie jakieś postanowienia . ?

3 comments:

  1. Ja mam postanowienie że będe się dobrze uczył żeby dostać się do dobrego liceum ale no ehh nie wiem jak to pójdzie haha ;p xd

    ReplyDelete
  2. Oczywiście, że mam nowe postanowienia :)
    Na przykład zamierzam się lepiej uczyć, ale to postanawiam sobie co roku :PP

    ReplyDelete
  3. A ja nie mam postanowień :):)

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D