Monday, May 02, 2011

Nowe zdjęcia

Hej . ! Oto wieczorna notka .
Przed chwilą dostałam od koleżanki zdjęcia z ostatniego wypadu na dwór gdy jeszcze było ciepło .
Oto one : )





Trochę tak dziwnie wyszłam, ale podoba mi się : )

U mnie w moim małym miasteczku jest dziś strasznie zimno : / . A u Was . ? Przesiedziałam dosłownie cały dzień w domu . Umyłam głowę, już prawie skończyłam pracę z WOSu . Mam nadzieję, że skończę na czas, ale nawet nie wiem na kiedy mamy ją oddać, bo jeszcze nie powiedziała p . profesor ; ) A Wy co porabiacie . ? Jestem ciekawa ; )

Cya ; *
Idę komentować nowe posty na Waszych blogach .

; *

5 comments:

  1. zdjęcia są super.
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się tego typu zdjęcia. Takie... naturalne i dynamiczne :)

    ReplyDelete
  3. o jaaa... ja bym sie bała tak mieć robione zdj. na moście ;<

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D