Saturday, May 28, 2011

Stare nieraz jest lepsze ....

Hej . Ostatnio nie komentowałam Waszych blogów, ale zaraz się tym zajmę . Kiedyś dostałam od taty discmana, a od kilku dni słucham muzyki właśnie z kaset . Razem mam ich 64 . Najlepsza moim zdaniem jest zatytułowana ' PRZYJACIELE' .
Oto kawałki z kasety :
1. Proletaryat - Proletariat
2. T.Love - Na Bruku
3. Para Wino Band - Zboczeńcy
4. Oddział Zamknięty - Ich Marzenia
5. IRA - Cometogether
6. Proletaryat - Hej Naprzód Marsz
7. Oddział Zamknięty - Obudź się
8. Para Wino Band - Pożeram Noc
9. Niewiara - Złodzieje
10. IRA - Hej Joe

Mam nadzieję, że piosenki się Wam podobają :*

7 comments:

  1. uwielbiam irę :)

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  2. kasety... miłe wspomnienia, niedawno znalazłam moje na strychu :P

    ReplyDelete
  3. stare nie znaczy złe. ;.) muzyka ma w sobie moc, raczej nie ma znaczenia na jakim nośniku.

    ReplyDelete
  4. bo nie wiem czy by wyraził zgodę na umieszczenie fotki z nim na blogu ;D

    ReplyDelete
  5. Come Together jest Michaela Jacksona. ^^

    ReplyDelete
  6. *miałam napisać śpiewał. ;DD ;3

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D