Wednesday, May 25, 2011

Nudno tak bez pisania .

Hej . Wracam, ale nie wiem czy już na cały czas czy tylko na jakiś okres, bo jeszcze wszystkiego w moim popapranym życiu nie uporządkowałam . Nudno było bez pisania dla Was . Dużo się wydarzyło, ale nie będę się rozpisywać . Powiem tylko, że pokłóciłam się z przyjaciółką i raczej już nimi nie będziemy . No cóż, trudno . Najwyraźniej nie byłyśmy prawdziwymi przyjaciółkami .


A to ja jak byłam w przedszkolu ; * 
Wygrzebałam fotki : D
To chyba były zdjęcia grupowe, że tak jak klasowe, ale jeszcze nie było klas : )

4 comments:

  1. brzydka byłaś bez urazy. ;)

    ReplyDelete
  2. ja nawet nie chce patrzeć na moje zdjęcia z przedszkola XD

    ReplyDelete
  3. Nie żeby coś , ale to nie tylko przeze mnie się pokłóciłyśmy , Ty własnie też sporo namieszałaś ,a le to z resztą nasza prywatna sprawa .

    ReplyDelete
  4. No ja nic nie mówię tylko że obwiniasz mnie więc myślałam że tylko myślisz że ja coś nabroiłam .

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D