Friday, July 01, 2011

058 . KoЯn

Dziś pomyślałam, że nie będę cały czas pisać tylko o sobie i mogłabym napisać o kimś innym
Chciałabym, bo może dużo osób nie zna tej grupy muzycznej przedstawić zespół KoЯn
Jest to amerykańska grupa muzyczna grająca "metal" . Powstała w 1993 r. Od tego czasu nagrali 9 albumów studyjnych . Ostatni album powstał 12 lipca 2010r. Z płyt moim faworytem jest ta z 31 lipca 2007r, ponieważ znajduje się na niej moja ulubiona piosenka "Evolution" .
Okładka  albumu "Untitled" - 31 lipca 2007r.

"Evolution"

Mam nadzieję, że choć jedna osoba polubi ten zespół ; )

Paaa ; *

21 comments:

  1. nawet polubiłam;d
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. bo nie wiem czy dobrze wybrałam

    ReplyDelete
  3. http://zpamietnikapamey.blogspot.com/


    nice blog ♥ !

    ReplyDelete
  4. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Korn! Kocham go! Znaczy, kocham więszość zespołów metalowych ^^ . Masz gust ;P
    _______
    Co do diety, to rodzice wysłali mnie do dietetyczki i sama stwierdziła, że dużo osób w moim wieku chodzi, a nawet młodsze. A do tego ja się nie głodzę, wręcz przeciwnie, jedzenia mam dużo. I specjalnie dała mi wszystkie składniki potrzebne do rozwoju. A sport zawsze lubiłam ;) .
    __________
    Pozdrawiam i całuję - Snoopy
    http://monika-ewa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Korn jest całkiem spoko, kiedyś, kiedyś słuchałam zanim się na polską muzykę przerzuciłam ;P

    ReplyDelete
  7. posłucham tej piosenki jak bd miała nowe głośniki, bo mi sie zepsuły, buu ; (
    no jasne, ze sie nie przejmuje, bo niby czym ?. mam to gdzieś ;PP moge sb wstawiać na bloga to co mi sie podoba i nikt nie bd mi mówił czego nie moge, a co moge pisać XDD

    ReplyDelete
  8. Właśnie trudno mieć dobry humor jak za oknem jest tak brzydko :D:(

    ReplyDelete
  9. na mnie też krzyczy, wraz z rodzicami, ale oni się ostatnio uspokoili w tym temacie :D

    ReplyDelete
  10. Nie robie wyjątkow bo wiesz jak to jest :)

    ReplyDelete
  11. Nie słuchałam tej grupy :) Ale z chęcią posłucham ;p
    zapraszam do mnie - odwdzięczam się zawsze za miłe komentarze ^^

    ReplyDelete
  12. dziękuję ;)
    ja nawet lubię ten zespół ;p

    ReplyDelete
  13. Nie moje klimaty :) ale czasem mozna posluchac ;)

    ReplyDelete
  14. Stronka to :www.loveit.pl :):):)

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D