Friday, July 08, 2011

059. Sorry ; )

Przepraszam, że tak długo nie pisałam . Siedzę w domu, prawie nigdzie nie wychodzę, ale nie miałam czasu, bo wczytałam się w fantastyczną książkę . Dosłownie fantastyczną, bo jest to książka Andrzeja Sapkowskiego "Krew Elfów", a na dodatek jest naprawdę fajna i wciągająca . Wszystkim ją polecam . ;)

A jeszcze mam pytanko takie małe . Chciałby ktoś kupić Nokię C3-00 . ???????
Jeśli tak to tu znajduje się aukcja .
Telefon jest nowy . Prosto z salonu Orange . 

A co tam u Was ciekawego się działo . ?
Papa ;*

A i zapomniałabym . Dziękuję Wam wszystkim za te komentarze pod ostatnim postem . Aż 20 . ! Nigdy nie miałam tak wielu . I bardzo, bardzo chcę Wam podziękować . :*

6 comments:

  1. ' nie zmieniaj się ' a drugiego nie pamiętam :D

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie czytałam żadnej z jego książek, może zabiorę się za tą lekturę, chociaż aktualnie czytam 'Anioły i demony'

    ReplyDelete
  3. mam pytanie czy ta książka to raczej fantasty ? czy oparta na faktach ?

    ReplyDelete
  4. Heej dzięki za komentarz :D
    hmm nie czytałam tej książki, ale wygląda na interesującą.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. oo książka sapkowskiego, jakos nigdy nie potrafiłam się przekonać do jego książek :)

    ReplyDelete
  6. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale chyba ją przeczytam- tak ją zachwalasz...to może rzeczywiście jest fajna :)


    Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest szafiarstwo i moda. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> hoopy-style.blogspot.com. Zapraszam również do odpowiadania na pytanie od Answear.com {reklama na moim blogu pod nagłówkiem}

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Hoopy.

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D