Monday, August 22, 2011

068. Już jestem :)

Hey .
Długo nie pisałam, ale w te wakacje strasznie się rozleniwiłam : P . Ogólnie czytam książki, jestem na świeżym powietrzu, ale do komputera podchodzić mi się nie chce . Dziś jest byle jaka pogoda, więc postanowiłam usiąść i coś napisać . Tylko, że nie mam o czym pisać . Już w następny czwartek rozpoczęcie roku . Przerażająca myśl . A Wy . ? Cieszycie się, że już szkoła czy nie  . ? Ja oczywiście wolałabym żeby wakacje trwały dłużej, choć pogoda była byle jaka .

A to zdjęcia z ostatniego wypadu na ścieżkę z siostrą :








A to nutka na dziś:

7 comments:

  1. Lenistwo w wakacje jest absolutnie uzasadnione :)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    ReplyDelete
  2. pojeździłabym na rowerze:<

    ReplyDelete
  3. zazdroszczę :) mi ciężko jest nie włączyć komputera

    zapraszam do siebie
    leffcio.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. odechciewa mi się wszystkiego jak myślę o tej szkole ;<
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  5. tata nie zapłacił rachunku ;/

    ReplyDelete
  6. fajne zdjęcia ;)

    zapraszam na rewanż do mnie: www.hilda-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D