Saturday, August 27, 2011

071. Film

Heyy .
Wczoraj wieczorem, gdy siedziałam z siostrą przed telewizorem włączyłyśmy kanał "TVP Kultura" . Trafiłyśmy na film "Skazany na bluesa" w roli głównej z Tomaszem Kotem .
Film ogląda się z zainteresowaniem . Przynajmniej ja . W niektórych momentach chciało mi się nawet płakać . No i do tego jestem wielką fanką zespołu "Dżem" i Ryszarda Riedla . Rysiek choć ćpał miał wspaniały głos i umiał go wykorzystać . Nawet gdy był całkiem naćpany . Nie mógł wydusić z siebie słowa, a co dopiero śpiewać , stanął na scenę i po kilku minutach mruczenia pod nosem zaczął śpiewać tym normalnym głosem, którym śpiewał przez całe życie . Śpiewał dla swojej żony . Podziwiam go , choć oczywiście nie to, że ćpał, palił i pił .
Rysiek zmarł w wieku 37 lat - 30 lipca 1994r.

Ze względu na temat nutą na dziś będzie oczywiście piosenka zespołu "Dżem"

8 comments:

  1. ten film jest cudowny !

    zapraszam do mnie na nową notkę ;)
    www.martienna.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. w wolnej chwili obejrzę. ;)

    ReplyDelete
  3. Też słucham dżemu ;p

    ReplyDelete
  4. Nie widziałam filmu, ale dżem też lubię ;)
    Zapraszam do mnie - nowy post :D

    ReplyDelete
  5. Ten film to klasyk, jest naprawdę godny podziwu i polecenia :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :PP
    Obserwuje :D

    ReplyDelete
  6. hej :D
    fajne notki :D
    dodasz się do obserwatorów na moim blogu ?
    zależny mi na ty :)
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D