Friday, August 26, 2011

070. Happy

Hey . 
Dziś od samego rana chodzę taka cała szczęśliwa, nawet nie wiem dlaczego . : P . 
Tak po pierwsze to chciałabym Wam wszystkim strasznie podziękować . Nie spodziewałam się tylu komentarzy pod ostatnią notką, bo myślałam, że to nie jest aż tak bardzo interesujące . Dziękuję Wam za to, że zaglądacie na mojego bloga . To dzięki Wam mam ochotę tu zaglądać i pisać . Jestem też szczęśliwa z tego powodu, że podoba Wam się to jak śpiewam . Zawsze uważałam, że nie śpiewam aż tak dobrze . Tyle, że od zawsze kocham śpiewać i postanowiłam spróbować . Znaczy pokazać to co już umiem innym . : )

Kilka osób w komentarzach skarżyło się na nieczytelną czcionkę . Wzięłam to do siebie i trochę ją powiększyłam . Jeśli nadal jest nieczytelnie dla Was, to proszę mnie powiadomić . Wtedy już na 100% zmienię czcionkę . 

Nutka na dziś :

Od dziś będę wstawiała stare piosenki, aby pokazać Wam, że stare piosenki są dużo lepsze od tych dzisiejszych .

6 comments:

  1. Skuszę się na posłuchanie .. :)

    ReplyDelete
  2. Fajny blog :)
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    ReplyDelete
  3. O, widzę, że mamy podobny gust muzyczny.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. Czekamy na wiecej twoich nagrań :)
    Zachęcam do polubienia mojego bloga na facebooku ;*

    ReplyDelete
  5. Racja, stare piosenki, zwlaszcza polskie, sa najlepsze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D