Friday, April 22, 2011

22 ..... smutna data ......

Hi . ! Czemu smutna data . ? Moi przyjaciele, znaczy Hirek i Pati dziś byliby razem już pół roku . Dlaczego byliby . ? Bo zerwali ze sobą kilka dni temu . I jest taki smutny dzień . . . . . . . .
Aby cała notka taka nie była oto zdjęcia z parku robione kilka dni wcześniej i z dziś w domku ; )
Białe kwiatki .
: *
Tak jak ostatnio - leżę na trawce :]
A to My :P
Sorki za bałagan tam z tyłu .
Postawiłam dziś na fiolet w ubiorze :P
Kocham tą zawieszkę : *

Cya : * * * * * *

10 comments:

  1. może jeszcze do siebie wrócą, prawdziwa miłość to przetrwa! :)

    ReplyDelete
  2. to już zależy od Ciebie co teraz z tym zrobisz, ale jeśli Ci zależy to walcz o niego! ;)

    ReplyDelete
  3. mam takiego samego kwiatucha;)

    ReplyDelete
  4. ale masz fajny kolor włosów ;)

    ReplyDelete
  5. Miałam podobną sytuację i zrezygnowałam, teraz patrzę jak on jest szczęśliwy z inną, a mi pęka serce, więc zastanów się dobrze czy Ty też tego chcesz!

    ReplyDelete
  6. No wiesz, bywa... Oddaj mi Twoje włosyyy!!! :P

    ReplyDelete
  7. Tak to już bywa... Oddaj mi Twoje włosy!!! :P

    ReplyDelete
  8. koszulkę kupiłam w anglii :P

    ReplyDelete
  9. ok.21.00
    jaka ty jestes chuda !. jak ty to robisz ?. xdd.

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D