Sunday, April 03, 2011

Moja filozofia .

Siema .
Czytałam komentarze z ostatniego postu . Zastanawiałam się 'A może coś napiszesz' i wyszedł mi kawałek pt. 'Moja filozofia' . Nie wiem czy jest dobry . To dlatego umieszczam go na blogu . Jeśli uznacie, że jest dobry i ktoś z Was pisze muzykę to może by mi pomógł . A jeśli macie jakieś uwagi to śmiało piszcie je w komentarzach .

Myślę, że na tym świecie
znajdę swój kąt .
Myślę, że ktoś się znajdzie
kto zrozumie mnie .
Kiedy myślę o tym co będzie
nie przejmuję się .
To co jest teraz,
najważniejsze jest .
Bo ja wiem co jest ważne .
Bo ja wiem co myśleć mam .
Nie powiesz mi co robić mam .
To jest moja filozofia . !
To jest moja filozofia .
Tylko ja rozumiem ją .
Może ktoś się znajdzie,
Kto podziela moje zdanie .
Mało takich ludzi jest .
Wiem, że kiedyś znajdę
Miłość życia mego .
Wiem, że kiedyś znajdę
Kogoś kto przy mnie będzie .
Wiem też, że teraz
Żyje się dniem .
O tych sprawach
Pomyślę później .

7 comments:

  1. Sry, ale mi się nie podoba... Jakoś do mnie nie przemawia..

    ReplyDelete
  2. hehe, ciekawi mnie czy wygodny ;)

    ReplyDelete
  3. Musiałabym posłuchać jak brzmi i wgl jaka jest melodia. Teraz nie mogę ocenić bez tego.:)

    ReplyDelete
  4. Zgadzam się z 'malinową' ale całkiem nieźle : ]
    Szkoda , że ja nie mam takiego talentu pisarskiego .
    pozdrawiam no i zapraszam do mnie .
    thx za poinformowanie mnie o nowym poście , u mnie też nowy ^^

    ReplyDelete
  5. Super filozofia;PP
    Ale może powinno być "A o tych sprawach myśli później", co?? Tak mi bardziej podchodzi;PP
    Wpadnij do mnie:P
    Poobserwujemy??

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D