Saturday, April 02, 2011

Okularki ..... hm ;*

Siemm .
Okazało się, że jestem tylko przeziębiona . 2 dni nie chodziłam do szkoły i nie wytrzymuję w domu . Tyle czasu nie widziałam znajomych . Masakra . Byłam dziś u okulisty i będę musiała nosić okulary . Lewe mam -0.5, a prawe -0.75 . Jeszcze nie mam okularów, bo trzeba mieć na nie kasę . W następnym tygodniu chyba idę z siostrą po nie, bo ona mi powie czy dobrze wyglądam . Dziękuję za wszystkie komentarza, za obserwacje i za to, że w ogóle wchodzicie na mojego bloga. No po prostu, że Wam się podoba .
Pianki :D Mam na nie ochotę :D


Może ..... hm ..... mam pomysł .
Podawajcie swoje pomysły na notki . Może jakieś przydatne poradniki lub recenzja zespołu, filmu . Liczę na Wasze pomysły .

2 comments:

  1. też nosze okulary, ale na szczęście tylko do czytania ; )

    może napiszesz co sądzisz o piosenkarce? Moja propozycja to CIARA! Co o niej myślisz?

    pozdrawiam ; *

    ReplyDelete
  2. dzięki;)
    ale słodkie te pianki;O

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D