Tuesday, April 26, 2011

Hi . !

Jak Wam minęły święta . ? Ja siedziałam cały czas przy stole, ale na całe szczęście nie przytyję :D . Wczoraj udało mi się uciec przed chłopakami i wróciłam do domu sucha ;P . Nie mam żadnych zdjęć, bo szczerze mówiąc mam lenia po tych świętach . Jutro do szkoły ... Uhhhh . xD . Jest dobra strona tej sytuacji . Spotkam się w końcu ze znajomymi, bo tu gdzie ja mieszkam to nikt z klasy prawie nie mieszka . Nie długo do babci na obiadek . :D
Jakieś stare ; D . Z przed miesiąca może :D

Cya . ; *

17 comments:

  1. ale masz długie nogi Oo

    ReplyDelete
  2. hah. to smacznego obiadku :*
    i ładnne trampki ;d

    ReplyDelete
  3. Dziekuje :) Nie lubię świąt.. ;p

    ReplyDelete
  4. A mnie oblali xd xd boooskie zdjęcie

    ReplyDelete
  5. mi zajęło zrobienie tych paznokci 10 minut :D

    ReplyDelete
  6. fajny blog;)

    zapraszam do mnie, nowa notka! :

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Nuuuuda ! :) Prosze cię o to być podawała mój adres Bloga swoim znajomym i pisała żeby komentowali. Bede ci bardzo bardzo wdzięczny ! :*

    ReplyDelete
  8. no jeśli ja mam 17 to raczej że 13 ma xd

    ReplyDelete
  9. heh, ja już od dawna obserwują twojego bloga. a mój blog też znasz (dawniej to była Agusiolandia). ;))

    ReplyDelete
  10. fajny blog ; p
    zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D