Saturday, June 04, 2011

O ....

Wiecie co . ? Czytając wasze blogi zrozumiałam jak nudne jest moje życie . Ja cały czas muszę siedzieć w domu, nie mam kasy na żądne wyjazdy . Ogólnie nie mam kasy na nic .  . . . Nigdy nie będę taka jak wszyscy . Zawsze już będę tą dziwną dziewczyną, która zawsze była, jest i będzie inna . Tą dziewczyną, która się nigdzie nie zalicza . Tą, która jest tylko głupim kujonem . Tą, do której ludzie idą gdy nie mają czegoś do szkoły - zadania domowego itp . Albo to ja się nigdy nie zmienię, albo moje towarzystwo . Obstawiam to pierwsze .
Zdjęcie z występu . 

7 comments:

  1. i jak było na konkursie? :D

    ReplyDelete
  2. :* nie martw się, ja tez nigdzie nie wychodze :<

    ReplyDelete
  3. Nie ty jedna siedzisz ciągle w domu ....

    ReplyDelete
  4. ojj, przesadzasz :)nie wszystko jest takie jaakie się wydaje

    ReplyDelete
  5. ojoj ! chyba źle patrzysz na świat ; *
    niedługo będą wakacje, a wakacje ludzi zawsze zmieniają , nawet w małym stopniu ! ; *

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D