Friday, June 24, 2011

055. Long post

Cześć . Mam dużo spraw do omówienia, dlatego będzie długa notka . 
22 czerwca odbyło się zakończenie roku. Skończyłam ten rok szkolny ze średnią 5.4 . Nawet dobra . Jedna dziewczyna z 2 klasy miała średnią 6.0. Masakra . ! Ja może gdybym się przyłożyła do książek miałabym średnią 5.7. No, a z nagród to dyplomy i książkę . ; )
A tak byłam ubrana :

Sukienkę kupiłam w sh za 2 zł . ;)
Ostatnio cały czas słucham w kółko jednej i tej samej piosenki, a mianowicie "Ja do Ciebie" zespołu HappySad .
Cudna ; ****

Wczorajsze:
Wciąż o nim myślę ;* - tylko nie wiem o którym więcej . . .

Dzisiaj byłam w sh i znalazłam cudne japonki za 4 zł, kurtkę za 22zł i chustkę za 3zł . Pokaże tylko japonki, a resztę kiedyś na zdjęciach ; ) . A no i szukałam trampek i kupiłam . Przypominają mi te z Dirty Dancing - ta główna bohaterka w takich chodziła ; >



Cya . ; * Tęsknie za Wami ; *

15 comments:

  1. o muszę takie butki kupić bo moje się rozleciały ;<

    ReplyDelete
  2. Nie taka znowu długa notka, ale ciekawa. Śliczne te japonki, w ogóle ładnie wyglądałaś na zakończeniu. A która klasę skończyłaś? Strasznie wysoka średnia ;) Pozdrawiam <33

    ReplyDelete
  3. masz świetny kolor włosów, uwielbiam rudy! ^^

    ReplyDelete
  4. Jakie ładne japonki! :) Ja ostatnio widziałam takie z owocami! Aż mnie kusiło. Niestety wcześniej wydałam całe pieniądze.
    + chętnie będę tu wpadać. dodajemy do obserwatorów?

    ReplyDelete
  5. gratuluję średniej ! ;D

    ReplyDelete
  6. strasznie mi sie podoba twoj naglowek:)
    buziaki

    ReplyDelete
  7. gratulacje paska
    zapraszam do mnie http://pamitnikwariatki.blogspot.com/
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. okk, dodaję i pozdrawiam ;>;*

    ReplyDelete
  9. Dziekuje ;* ale Ci sie trafila sukienka!

    ReplyDelete
  10. te tenisówki na końcu są najlepsze ja mam 4 pary w tym dwie czarne, ale niestety ciemne kolory farbują skarpety xd

    ReplyDelete
  11. Jeszcze muszę dokończyć rysunek :p

    ReplyDelete
  12. Naturalnie masz takie kręcone włoski? Masakra... fajnie ;))))!!!!!!!!

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. fajne buty te białe.
    ;*
    zapraszam do mnie;
    kinga-zelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wracam do mojego bloga, więc zapraszam do mnie ponownie ;) ;*

    ReplyDelete
  15. białe tenisowki to najlepsze co moze być ! :d

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D