Thursday, June 09, 2011

Chora .

Hej . Chyba jestem chora . Nie, na pewno jestem chora . Chyba mam anginę ropną, ale nie jestem pewna, bo dopiero dziś o 15:40 mam umówioną wizytę u lekarza . Co roku mam anginę ropną więc pewnie teraz też ją mam . Ale nie dam się jej tak łatwo . Co roku się poddawałam i leżałam w łóżku, nic nie robiłam . Teraz się jej nie dam . Będę robiła wszystko to (oprócz chodzenia do szkoły i na dwór) co robię gdy jestem zdrowa . Nie mam żadnych zdjęć, bo nie miałam czasu ich zrobić ; ) .Mam średnią 5.4 i oczywiście będę miała stypendium . Tyle, że to dopiero jest I klasa gimnazjum . Później będzie ciężej . No, ale teraz też nie jest lekko .
Dobra ja lecę czytać coś ; ) . Jeszcze nie wiem co, ale zaraz coś sobie wybiorę . ;*
Cya ; *

2 comments:

  1. Gratuluję średniej i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  2. gorąco polecam tą książkę ; )
    tylko zacznij od pierwszej części " udpadli " ; P

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D