Wednesday, June 29, 2011

056. Perfect

Hi .
Co tam u Was . ?
Ja wczoraj byłam nad jeziorem i tak się spiekłam, że teraz wszystko mnie boli . Auć . ! :(

W piątek byłam na koncercie zespołu "Perfect" na czele z Grzegorzem Markowskim . Było fantastycznie .  Oto fotki :









Zespół został zaproszony na Dni Drawska 2011, a wstęp był darmowy ; )

Cieszę się, że tak dużo komentarzy pojawiło się pod ostatnią notką, bo to oznacza, że lubicie wchodzić na mojego bloga . Jest to motywacją do dalszego pisania . Oczywiście dziękuję za wszystkie komentarze .

Pa ; *

7 comments:

  1. dzięki ;3
    też bym się wybrała na ich koncert, kiedyś już byłam, fajni są ;DD

    ReplyDelete
  2. :) A my sie cieszymy że piszesz!:)

    ReplyDelete
  3. tez widzialam ich na zywo ;)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  4. Zespół Perfect jest super nie które piosenki mają boskie :) Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  5. O kurczę! Jestem na liście twoich blogów! Zatkało mnie xd Nawet nie wiesz jak mi miło! ♥
    Już obserwuję i pozdrawiam :*

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D