Thursday, March 10, 2011

Czeeee ;D

Siema .
Ten dzień był taki sobie . Wczoraj Dzień Kobiet . Spóźnione życzenia chcę Wam złożyć. A więc Spóźnionego Wszystkiego Najlepszego . ! ; * .
W szkole była zwała . U mnie w klasie w ogóle jest zwała . Największą jak zwykle robił Śmiechu i Żółtek, ale spoko . Śmiechu na religii chciał Tic Taki . Nie chciałam mu dać, bo gadałam z Jego kolegą . To smyrał mnie sreberkiem po rękach . ; D .Nie miałam sprawdzianów . Na ostatniej lekcji miałam zastępstwo . Przegięcie . Jakby nie mogli nas wypuścić do domu . No, ale jak trzeba to trzeba . Grałyśmy z dziewczynami w "Państwa, Miasta" . Darłyśmy się na całą klasę, ale i tak pani pedagog to nie przeszkadzało . Po szkole musiałam zrobić 364 moduły do origami, bo robię na zamówienie łabędzia . Wkleję zdjęcia jak go zrobię .
Idę skomentować wasze blogi . Na dziś wszystko .
Pa ; *

3 comments:

  1. Podoba mi sie tutaj :) Dodaje do obserwacji :)

    ReplyDelete
  2. ja bym nie miała cierpliwości do origami.. :)

    ReplyDelete
  3. `ja mam w domu łabędzia z origami, mój były mi kiedys zrobił no i mam pamiątke ;**
    u mnie czasami lepiej, czasami gorzej, zalezy jaki mam dzień, ale ogólnie to ryczeć mi sie chce =.=

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D