Sunday, March 20, 2011

Wszystko tuż przed dotykiem zmieniało się w proch, popadało w zapomnienie. A ja byłam – wieczna, z zamkniętymi oczami. Widziałam wszystko – choć wieki mijały. Widzialam swoje ciało, czułam, jak jest skrępowane, że nie mogę się wyrwać.

Hej . Chciałabym się spytać . Co ludzie tak naprawdę wiedzą o wampirach . ? Może coś, może nic . Ja jestem w grupie ludzi, którzy wiedzą coś ;D .
Wampir jest żywym trupem, ludzie wyobrażają je sobie w różny sposób . Niektórzy uważają, że są one zabójczo piękne, a inni, wprost odwrotnie . W jednej sprawie chyba wszyscy się zgodzą . Wampiry piją ludzką krew . Wyobrażenie wampira zmieniło się po wydaniu serii książek 'Pamiętniki Wampirów' oraz 'Saga Zmierzch' . Ja osobiście lubię tą pierwszą pozycję, ale już wcześniej byłam zafascynowana tymi demonami . W Europie ludzie się ich bali . Tak jak i wszędzie . Wampiry osłabiają wszelkiego rodzaju symbole chrześcijaństwa, ale także roślina - werbena . To nie jest kłamstwo .
Jeśli będziecie chcieli wiedzieć o nich coś więcej to piszcie w komentarzu . Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania .
'Dracula'

 'Buffy: Postrach Wampirów'

 'The Vampires Diares'

2 comments:

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D