Saturday, March 12, 2011

O jaaaa ....

Jaka masakra . Słyszeliście o tsunami w Japonii . ? Jaka masakra . To jest normalnie przerażające . No, ale chociaż cieszę się, że nie u nas . Moja mama mówi, że chyba będzie koniec świata .
Kończymy ten temat, bo ......... no po prostu .
W szkole było normalnie . Tyle, że mam dość wszystkiego .  No, ale spoksik . Artystycznie rozwala mi się życie .
A chciałabym zrobić kurczaka z origami modułowego, ale nie wiem jak go zrobić . Może Wy wiecie . ?
Zdjęcia wzięłam z http://chomikuj.pl/jaaga1/8.+*c5*9aWI*c4*98TA/*c5*9awi*c4*99ta/Wielkanoc/origami+modu*c5*82owe

Tylko ona nie dała instrukcji jak zrobić tylko zdjęcia .

Pa ; *

9 comments:

  1. ja robiłam łabędzia modułowego i jego się robi z takich samych części. :) A mi nie żal Japonii. Nienawidzę chińczyków i japonczyków. ;// Dlaczego ? Dlatego, że jedzą psy i koty, a najpierw zabijają je obdzierając na żywca ze skóry, kopiąc, itd. Wrrr... ;///

    ReplyDelete
  2. `zgadzam sie z malinową, tam są straszni ludzie =.=

    ReplyDelete
  3. zgadzam się z dziewczynami wyżej . -.- To jest okropne.

    ReplyDelete
  4. Masz zdecydowana racje szczęście, że nie u nas, to okropne co spotkało tych ludzi, w ogóle, aż strach o tym myśleć!

    A kurczak uroczy, jak uda Ci się takiego zrobić to koniecznie pokaż.

    ReplyDelete
  5. Na prawdę świetne, sama to robisz? :)
    Zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  6. nie wiem czy zrobiłaś tego kurczaczka, ale może to Ci sie przyda ;)

    http://stranamasterov.ru/node/52133?tid=451%2C328

    ReplyDelete
  7. Jak Ci się uda to pewnie zgarniesz główna nagrodę:D http://www.ekorodzice.pl/konkurs-na-ozdobe-wielkanocna,82,91,1741.html

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D