Friday, March 11, 2011

Siemmm ;*

W szkole było dość, dość . Dostałam 6 - biola, 5 - anglik, 4 - niemiec . Nawet dobre oceny xD .
Na wychowawczej mi się nudziło i rysowałam sobie po dłoni :

Chcę sobie kupić kurtkę, no skórkę na allegro, ale nie wiem którą . Pomożecie . ?
1.
2. 
3. 
4. 
5. 

Napiszcie mi w komentarzach lub na pocztę, która Wam się podoba .
Robiłam dziś łabędzia z origami modułowego . Wkleję zdjęcie ;D
Robiłam ostatnio zdjęcia na spacerze z w-f .
Podoba Wam się . ?

Spadam Paa ... ; *

5 comments:

  1. fajne kurtki. mi się podoba ta pierwsza i ta brązowa ta ostatnia też jest niezła ;**
    :)

    ReplyDelete
  2. 1 < 3
    też takowe łabędzie składam czasem ;)

    ReplyDelete
  3. no po prostu świetne oceny ;D

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D