Monday, March 14, 2011

Nowa figurka origami .

Jaka dziś była zwała . Od dłuższego czasu nie wychodziłam na dwór . Dziś wyszłam . Moje osiedle przyzwyczaiło się już, że nie jestem całkiem normalna . W pozytywnym sensie ; D . Byłam z moją najlepszą przyjaciółką i jej chłopakiem . Masakra . ! Co oni wczoraj u niego robili . ;D . Nie myślcie sobie, że te sprawy . Ale i tak była zwała . A Pati jest o niego zazdrosna i taka jedna się do niego przystawiała . I on ją tak skrytykował i wgl, że Pati ma do teraz dobry humor . Ja razem z nią :) .

Jeśli chodzi o tytuł postu to skończyłam tego zająca czy królika . Oto zdjęcia . Od razu przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam z telefonu .
Ładny . ?

Spadam . Idę komentować Wasze blogi ; *
Pa ; *

6 comments:

  1. ładny ten zajączokróliczek. :)

    ReplyDelete
  2. możesz mi odpisać na komentarz do ostatniego posta? ;D

    ReplyDelete
  3. Ale fajny =3
    Masz talent dziewczyno ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; *

    ReplyDelete
  4. śliczny króliczek/zając ..podziwiam bo sama nie mam talentów do robienia czegokolwiek rękoma :)

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D