Saturday, March 12, 2011

Ja złożyć moduł - początki origami .

Chcę Wam pokazać jak składać moduły ; D .

Mamy prostokąt .
Składamy go poziomo na pół .
Teraz składamy pionowo, a potem to zagięcie odginamy .
Zginamy jego boki do środka (tak jak na zdjęciu) . Z drugiej strony tak samo .
Zginamy boki prostokąta, które zostały do środka aby wyszły takie małe trójkąciki jak na zdjęciu . Z drugiej strony tak samo .
A teraz do góry . ! xD Z dwóch stron .
I zginamy na pół .
Tak wygląda zrobiony moduł chiński

To są szablony, które można wydrukować i macie już prostokąty ; D .
Tu macie podzieloną kartkę A4 na 32 prostokąty .
A tu na 16 .

Mam nadzieję, że zaczniecie robić origami modułowe .

9 comments:

  1. Ciekawe ;) Origami to sztuka, która zawsze mnie ciekawiła ;)

    ReplyDelete
  2. Fajny blog dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    http://midulceangeldelaguarda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. przyznam się szczerze, że nigdy tego nie robiłam.. więc muszę spróbować! ;-))

    ReplyDelete
  4. `ja umiem to składać, mój eks od ilus tam lat to skałada i mi pokazał jak co sie robi ;** ;>

    ReplyDelete
  5. Wow, to trzeba mieć dużo samozaparcia do takiej zabawy.

    ReplyDelete
  6. hej dzieki za odwiedzinki u mnie na blogu, prosilas tez o instrukcje niestety nie mam, ale podam Ci stronké z której robilam oba króliczki(stronka nie jest po polsku wiec ja robilam tak na oko czasem liczylam ze zdjecia sa tam podane cyferki wiec sie nimi kierowalam) sa tam równiez inne Tworki
    http://stranamasterov.ru/technic/bunny
    http://stranamasterov.ru/technic/lady-bunny

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D