Thursday, March 10, 2011

Siemka z rana ;)

Zaraz lecę do szkoły, ale tak pomyślałam, że trzeba zajrzeć na bloga . Bardzo dziękuję za komentarze choć jest ich mało, ale mi to nie przeszkadza . Super też, że podoba Wam się mój blog .
Na biologi będzie dziś oddawała doświadczenia . Ciekawe co dostanę . ? Normalnie w czwartki mam na 8:00, ale nie idę na w-f . Nienawidzę tego przedmiotu . Po prostu . Kiedyś lubiłam, ale zaczęły się problemy z kolanami . Mam to po tacie, a on po swoim . I godz. wych. dziś . ! Jak fajnie . Znowu nikt nie będzie jej słuchał ;) . A i w 2 klasie będziemy organizować otrzęsiny, ale już myślimy jak to zrobić . Ja myślałam, żeby tematem przewodnim był Michael Jackson . A Wy jak myślicie . ? To dobry pomysł . ? Macie lepsze . ?
Dobra ja spadam .
Pa ; *

4 comments:

  1. `ja mysle, że to nie jest zbyt dobry pomysł, bo nie kazdy jego muzyke lubi, ja bym zrobiła motyw przewodni - wampiry. podobno 21 wiek, to era wampirów, co nie ?. ;**
    wiem, przeczytałam to w poprzedniej notce ;**
    tak po prostu, przez chłopaka, pawła, pisałam o nim w poprzednich notkach =.= ale jakos się trzymam ;>

    ReplyDelete
  2. moim zdaniem to fajny pomysł ;D
    + obserwuję i liczę na to samo ;)

    ReplyDelete
  3. siemaa ...;*
    fajny blog;*
    i obserwuję, mam nadzieję że dostaniesz jak najlepszą ocenę z biologi.:)

    ReplyDelete
  4. ja uwielbiam w-f ;D

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D