Wednesday, March 02, 2011

Kącik nastolatki ; D - Maseczek ciąg dalszy ; D

Siema . Jak widzę nikt mi nie poradził co zrobić z panem M, no trudno . Nie dziwię się, ja umiem poradzić wszystkim, a mój problem mnie przerasta, więc po prostu nie dziwię się .
A teraz czas na maseczki . Na czym skończyłam ... hm ... a na tej z alg ; D . To zaczynamy .

Maseczki:

Z GRUSZKI
Gruszkę należy obrać ze skórki, jej połowę utrzeć . Dodać do tego łyżkę mleka, łyżeczkę miodu . Dokładnie wymieszać .Nakładamy na twarz i trzymamy ok. 20 min. wamy letnią wodą .
Maseczka dla cery suchej i odwodnionej .

Z PANTENOLEM
Do ubitego białka i jednego jajka dodać kilka kropel cytryny i odrobinę pianki "PANTENOL". Nakładamy na twarz i trzymamy ok. 15 min . Zmywamy letnią wodą .
Maseczka dla cery skłonnej do podrażnień .

ODŻYWKA DO RZĘS
Skórkę z plasterka cytryny moczymy przez kilka dni w butelce (10ml) oleju rycynowego . Jest on dostępny w każdej aptece .Odżywkę nakładamy przed snem przez kilka dni specjalną szczoteczką np. umytą szczoteczką do rzęs .
Odżywka wzmacja i wydłuża rzęsy .

Z JABŁKA
Utrzyj małe jabłko na tarce z gęstymi otworami . Wymieszaj z łyżką mąki ziemniaczanej lub kukurydzianej . Dodaj kilka kropel cytryny . Nakładamy na twarz i trzymamy ok. 15 min. Zmywały na przemian zimną i ciepłą wodą .
Maseczka najlepsza dla każdej cery kobiety ; D .

Z RUMIANKU
1 łyżkę sproszkowanych kwiatów rumianku i 2 łyżki płatków owsianych zalać szklanką wrzątku . Gdy powstanie papka dodać zółtko i lekko ciepłą maseczkę nałożyć na twarz . Zmyć po 20 min letnią wodą .
Maseczka oczyszcza i rozjaśnia skórę . Doskonała dla każdego rodzaju cery .

To już wszystko, a w następnym tygodniu : Pielęgnowanie paznokci . !

1 comment:

  1. Fajne maseczki, może se jakaś zrobię :) A ogólnie, to blog bardzo mi się podoba. Za chwilę dodam się do obserwatorów.

    (na zapytaj) Landryna98

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D