Tuesday, March 08, 2011

A zabawę czas zacząć ; D .

Thx za wyróżnienie malinowa . ; * ( http://www.blogger.com/profile/03055563540665200736 )


Zasady zabawy:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła :)
3. Wkleić u siebie logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów!
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić o tym nominowane osoby.
A na koniec - stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.
Hmm... 10 blogów. Ok's ; D

http://agusiolandia.blogspot.com/

A teraz lista rzeczy, które mnie uszczęśliwiają :
- kiedy jest wolne od szkoły
- kiedy ludzie mówią mi coś miłego
- kiedy dostaję miłe komentarze na blogu
- no i .... kiedy podobam się chłopakom ..

Jak coś jeszcze wymyślę to napiszę ; *

3 comments:

  1. świetny blog ;]
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;D
    ;**

    ReplyDelete
  2. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz mnie do obserwatorów to na pewno sie odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    ReplyDelete
  3. `czemu zjawa ?. ;** brzmi tajemniczo, mrrrr ;** oczywiście tez dodaje ;>

    ReplyDelete

Hi . ! Dziękuję Wam za czytanie mojego bloga i oczywiście za komentowanie . ;D